Titulinis puslapis Svetainės struktūra Rašykite mums

Hilton Long Beach

Viskas įskaičiuota

Inga 2006-03-07

Viešbutis tikrai labai geras...Aptarnavimas nuostabus...Puikiai praleidome laiką, buvo įvairiausių netikėtumų, bet šiaip viskas puiku, ir pakeliavome, ir panardėme, ir pailsėjome... Gaila, kad saulės neparsivežėme....:-)

Renata 2007-02-21

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Buvom su drauge 10d. nuo 2007.02.01. Labai patiko, tik tokiu laiku vėjas ir vakarais šaltoka. Prie jūros vėjas, tai mes praleisdavom dieną prie baseinų. Visur tvarka, aptarnavimas patiko, maisto ir alkoh. gėrimų užteko:). Poilsiautojai grįžta į Hiltoną, tikrai smagu.:)

Almantas 2007-03-10

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Viešbutis puikus, aptarnavimas geras, teritorija didelė puikiai sutvarkyta. Yra šildomų baseinų ir vaikams, ir suaugusiems. Puikiai dirba animatorių komanda. Pastoviai tave bando kuo nors sudominti, ( bet ne įkyriai). Tai šokių pamokomis, tai mankšta pajūryje, tai mankšta baseine, vandensvydžiu, futbolu, tinkliniu ir t.t. Taip pat yra puikus vaikų kambarys. Ir jie būna užsiemę. Tai žaidimai, tai piešimas,ir kt. Visas viešbučio gyvenimas verda pagrindiniame pastate. Jei tektų gyventi vadinamuose bungaluose, tai kai kurie iš jų yra gan toli nuo pagrindio pastato, nes kaip minėjau viešbučio teritorija yra gan didelė. Galima aišku užsisakyti mašinėlę kad nuvežtų (ten jos vežioja nemokamai ), tik reikia paskambinti. Taigi, gyventi, žinoma, geriau pagr. pastate, bet čia papildomai reikia už kambarį primokėti 10 dolerių parai. Jei kokioje nors ekskursijoje (pvz.nardymas) jus filmuoja o po to siūlo nupirkti CD, DVD ar VHS rekomenduoju pirma patikrinti įrašo kokybę, nes dažniausiai kokybė neatspindi tų pinigų, kurių už ją prašoma. O šiaip tai labai patiko. Nors gyvenimas ir yra per trumpas, kad galima būtų kelis kartus aplankyti tą pačią vietą, bet aš tikrai to norėčiau.

Aiste 2007-11-27

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: aš buvau šioje šalyje ir šiame viešbutyje 2007 spalio pabaigoje. Gyvenome vadinamuose bungaluose ir tikrai nesigailiu, o kaip tik net džiaugiuosi, kad juose apgyvendino. Paėjėti iki pagrindinio pastato vienas malonumas, kai geras oras, nuostabi aplinka, gelės žydi, kvepia. Personalas nuostabus, nuostabiai atlieka savo darbą. Labai patiko animatoriai, beveik kiekvieną vakarą eidavome į amfiteatrą. Maitinimas stebino savo gausa ir skoniu be galo be krasto skanu, tiesiog apsiryti galima:)) Paplūdimyje siūlo nardymus, žvejybas, masažus. Vietiniai tikrai apsimoka plaukti su jais nardyti daug daugiau pamatai nei su kelionių agentūra. Masažus taipogi puikiai atlieka vietinės egiptietės tai viskas vyksta viešbucio ribose. Gausu pramogų, gyvos muzikos, na tikrai nieko netrūko. Tikrai dar sykį norėčiau grįžti į Egiptą. Jis nuostabus, o kurį viešbutį pasirinkti jau tikrai nesukčiau galvos.

Vida 2008-01-02

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Buvome šiame viešbutyje 2007.01.06-16 dienomis. Viskas labai patiko - maistas, aplinka, aptarnavimas. Gyvenome vilose (bungaluose), iš visų kambarių matosi jūra. Prie viešbucio yra koralinis rifas - kiekvieną dieną galėjome nardyti neišvaziuojant iš viešbucio teritorijos. Buvome su dukra 5 metų, tai labai jai patiko - baseinai šildomi 2, JACUZI lauke.  Prie baseinų barai, yra žaidimų aikštelė. Žodžiu, kas ketinate vykti pailsėti su šeima - REKOMENDUOJAME ŠĮ VIEŠBUTĮ. Mes rekomendavom šį viešbutį savo draugams, jiems taip pat labai patiko. Aišku - šilumos per daug nebuvo - juk sausis, vakarais, kai saulė nusileidžia, tai jau vėsoka. Patiko tai, KAD LEDAI NEMOKAMI :) Ir dar - paplūdimio baruose taip pat galėjome ir pavalgyti, ir atsigaivinti. Žodžiu - SUPER VIEŠBUTIS!!!!!

Deimantė 2008-02-02

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Viskas labai patiko, tik oras buvo šaltokas, kartais 17-15 laipsnių tiktai, o ir vėjas labai stiprus. Tik pusę dienų buvo 21 laipsnis, tai įdegėme nesmarkiai, gerai, kad baseinas yra šildomas ir jacuzzi. O šiaip tai viskas šaunu ir aptarnavimas ir pramogos, ko tik galima panorėti... Maitinimą buvom pasiėmę viskas įskaičiuota, tai net šviežias sultis rytais, ledus bare ir visokius užkandžius gaudavome nemokamai. Reikia mokėti tik už kokteilius ir alkoholinius gėrimus buteliuose. Bet ir tuos sugebėjome gauti dovanų už įvairius triukus, ir gerą nuotaiką suteiktą jiems, nes mes jiems labai patikome. Tik dėl maisto, buvo sustreikavę skrandžiai, nes mes prie tokio maisto vistik nepratę, nors ir atrodo panašus, bet reikia rinktis atsargiai, ypač padažus. Labai malonu buvo stebėti, kaip jie pietų metu tiesiog „plaukioja“ tarp staliukų, vieni šypsodamiesi, kiti dainuodami, daugybę kartų atsiklausdami ar galima nunešti, ar skanu, ar viskas gerai, ar nieko netrūksta, kaip sekasi, kokia nuotaika. Na ir už viską reikią mokėti „bakšišą“ – arbatpinigius, bet skirtingai, nei pas mus – į priekį, kitaip savo užsakymo lauksi labai ilgai. Tiesiog reikia į tai žiūrėti, kaip į paskatinimą. Kai duodi jiems pinigų, tai pasidarai geriausias draugas ir nuo to laiko labai daug dėmesio tau skiria. Reikia tiesiog tam nusiteikti, mes mokėdavom ir už kambarių tvarkymą, tai kasdien rankšluosčius pakeisdavo ir patalynę gražiai su gėlėm paklodavo. Buvom apgyvendinti vilose su vaizdu į jūrą, tai labai patiko, nei triukšmingų kaimynų, nei labai jūra toli ir pagrindinis pastatas taip pat arti buvo. Renginiai vakarais įdomūs, nuobodžiauti neteko. Įvairūs fakyro ir gyvačių šou, šokiai. O dieną tai begulint prie baseino visi eina ir siūlo įvairias pramogas, masažus, pirtis, nardymus, kasyčių pynimą, tatuiruotes, buriavimą, parašiutus, ekskursijas į salas ir t.t. Jei norite užsiimti sportu, tai siūlome atsivežti savo inventorių, nes už 1 val. nuomos reikia 15 dolerių mokėti. Visi yra labai simpatiški ir malonūs, bent jau viešbutyje. Už jo ribų gali visko pasitaikyti. Buvome Hurgadoje, turguje, tai triukšmas, nešvara, smarvė ir tos pačios prekės. Užteko 2 valandų, kad nusibostų. Visi labai aktyviai kviečia užeiti, pažiūrėti prekių, bet nelabai ko gero turi ir labai brangiai. Tektų derėtis valandą ir taip kiekvienoje vietoje, tai labai daug laiko prarastum, jei daug pirkinių suplanuotum pirkti. Geriau pirkti fiksuotų kainų parduotuvėje. Juoką sukėlė Armani akiniai nuo saulės už 5 dolerius... Todėl dėl kokybės irgi reikia būti labai atidžiam, nes gali visiško šlamšto prisipirkti. Patys įsitikinom, nusipirkę jų muzikinį kompaktą. Geriau yra pirkti suvenyrus ir visa kita Duty Free prieš išvykstant namo, nes ten ir pasirinkimas platus, ir švaru, ir patogiau apeiti visas parduotuves, gali greičiau nusiderėti, nes jie žino, kad tu jau išskrendi namo. Tai tokie mūsų įspūdžiai iš Hilton Long Beach Resort 2008 m. sausio 20 – 27d. Būtinai siūlome apsilankyti, paplūdimys tikrai fantastiškas ir jūra.

Inga 2008-02-07

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Viešbutis tikrai geras. Buvome ten pernai kovo mėnesį. Kadangi prieš tai irgi teko lankytis Egipte ir tikrai kur kas prastesniame viešbutyje, tai Hiltonas pasirodė kaip rojus. Net negalėjome patikėti, kad esame Egipte. Gyvenome vasarnamyje, kambarys didžiulis, visada tvarkingas (aišku, kiekviena rytą palikdavome pinigėlių), aptarnaujantis personalas paslaugus, tikrai neįkyrus, netgi atvirkščiai - jau antrą dieną jie puikiai prisiminė kokius gėrimus, geriam, maloniai sustumdavo gultus ir net nereikdavo eit iki baro - patys viską atnešdavo. Tikrai puiku, kad viešbučio paplūdimys didžiulis, nereikia užsiiminėti gultų, kariauti ir pan. Rusų viešbutyje ne per daugiausia (bent jau mūsų viešnagės laikotarpiu), nemažai lenkų, čekų, latvių, bulgarų ir netgi amerikiečių. Animacinės komandos gal negalėčiau pavadinti labai stipria, bet veikti buvo ką. Na o kas link maisto, Egiptas yra Egiptas. Vieni gali ten va lgyti be jokių problemų, o kiti praleidžia nemažai laiko wc po gausios vakarienės:) Patarimas, aišku, vienintelis - 50 gramų prieš valgį ir 50 gr. po valgio. Visos problemos išnyks:) Tik būtų gerai, kad kokie vokiečiai neužmatytų, kaip per vakarienę moteriškė gryną šnapsą geria:) Kai aš geriau, tai jie akis išpūtę spoksojo, man atrodo buvo susiderėję, ar man pavyks išgert, ar ne:))) Žinau, kad į Egiptą tikrai grįšiu ir be jokių problemų aplankysiu šį viešbutį dar kartelį. Kaip norėtųsi, kad tai būtų jau rytoj....:)

Karolina 2008-04-26

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Tai vieta i kuria noretusi sugrizti dar karta..;)

2008-12-28

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: Man labai patiko viešbutis, maitinimas ir viskas kas ten buvo. Atsivežėme visą vaistinėlę, bet neteko išgerti nė vienos tabletytės. Kas tikrai domisi šiuo viešbučiu, galiu pasakyti, jog tikrai verta ten apsistoti ir neklausyti visokių nesąmonių, kurias rašo atsiliepimuose.

Skaistė 2009-01-01

Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: rašau naujųjų metų dieną, nes siūlau pasidovanot kelionę į šį viešbutį. Buvom lapkričio mėnesio vidury. Ir galiu apibūdint vienu žodžiu -puiku. Ir maitinimas, ir gyvenimo sąlygos, ir aptarnavimas. Tik nereikia pačiam būt paniurusiam ir daugiau šypsotis. Gavom ir kambarį pagrindiniame  pastate, antrame aukšte, pačiam centre (ir be jokių papildomų pinigų) ir visada buvo begalinis dėmesys, tiek restorane "Lotos", tiek baruose, tiek aplamai visame viešbutyje. Maistas puikus, įvairus. Vežėmes vaistų įvairių, bet nepanaudojom nei vienos tabletės. O jei kas dejuoja, kad kamuoja ten nuvykus virškinimo problemos - vienintelis patarimas: valgyti maisto tokiais kiekiais, kiek valgai Lietuvoj, o ne apsiryti. Na, čia aš turiu mintyse šitą viešbutį. Juk ir viešbučių lygis yra įvairus. Todėl norėčiau pasakyt, jei vėl vyksiu į Egiptą, rinksiuos tik šį viešbutį.