Titulinis puslapis Svetainės struktūra Rašykite mums

Tomas 2006-05-08

Įvertinkite maitinimą*: 3
Ivertinkite personalą*: 5

Nuotraukose atrodo geriau nei yra is tikruju. Kambariai, skirti Rytu europieciams yra mazi, mazutelis dusas, oro kondicionieriai daznai neveikia. Rytu europiecius dazniausiai apgyvendina rusyje arba kambariuose, kuriu balkonai yra atsukti i kvapelius skleidzianti restorana. Be to, balkonai - mazuteliai. Jie dideli tik virsutiniame aukste, kur paprastai apgyvendinami vokieciai. Personalas - labai ikyrus. Kai mes gyvenom, vienas padavejas net buvo nutvertas ilipes i kambari 1 aukste. Maistas - prastas, keista, kad nera vaisiu - tik kieti ir nskanus obuoliai. Daugiau i si viesbuti nekelsiu kojos ir niekam nepatariu susigadinti atostogu.

Vilius 2006-09-27

Įvertinkite kambarį: 2
Įvertinkite teritoriją: 4
Įvertinkite maitinimą: 3
Įvertinkite personalą: 3
Jūsų komentarai: Pritariu Tomui. Net keista, kad as buciau ta pati parases. Nors viesbutis lyg ir neseniai pastatytas, taciau labai jauciasi sveciu skirstymas i vokiecius ir visus kitus. Nors, kaip issiaiskinau, vokieciai moka tik 300-400 Lt daugiau, o jiems suteikiamos daug geresnes salygos, rodomas didesnis demesys. O su Rytu europieciais elgiamasi kartais net su panieka. Nenoreciau daugiau patekti i sita viesbuti.

Arturas 2006-10-01

Įvertinkite kambarį: 4
Įvertinkite teritoriją: 5
Įvertinkite maitinimą: 2
Įvertinkite personalą: 1
Jūsų komentarai: Patarciau nevaziuoti niekam i sita viesbuti nes personalas su lietuviais elgiasi lyg su siuklslemis o su Vokieciais ir pan. sliauzioja jiems palei kojas. Ir seip tame viesbutyje savaite pragyvenom o patalynes ir ranksluosciu niekas nei nesiteike pakeisti.Maitinimas irgi labai prastas.Patarciau geriau brangiau sumoketi bet apsigyventi kuriame nors 5* viesbutyje.

Darija 2007-09-28

Įvertinkite maitinimą*: 2
Įvertinkite personalą*: 2

Jūsų komentarai*: Kas norite sugadinti atostogas - pasirinkite šitą viešbutį. Kvapai iš šalia esančio restorano virtuvės riečia nosį, kondicionieriai taupymo tikslais išjungiami, tik po griežto reikalavimo ir pagrasinus skambinti savo gidei jie buvo įjungti. Maistas labai vienodas - tie patys pusryčiai su dešra ir kiaušiniais, o vakarienė - tie patys visą savaitę trys patiekalai, vaisiai - beskoniai obuoliai ir kartą buvo arbūzų. Viskas.

Ieva 2007-11-24

Įvertinkite kambarį*: 3
Įvertinkite teritoriją*: 5
Įvertinkite maitinimą*: 5
Įvertinkite personalą*: 5

Jūsų komentarai*: o aš buvau praitais metais, tai normaliai viskas buvo man patiko. Juk ne dėl viešbučio atvažiavau i Turkiją, o dėl pačios jos pamatyti šalį . . bet šiaip ir žmonės labai draugiški nu viskas labai patiko. gera įspūdį paliko.

Nere 2008-05-07

Įvertinkite teritoriją*: 1
Įvertinkite maitinimą*: 1
Įvertinkite personalą*: 3

Jūsų komentarai*: Teko ir man čia pabuvoti. Cirkai prasidėjo vos atvykus. Vos tik gide mus paliko laukti apgyvendinimo, paaiškėjo, kad sugedo viešbučio programa ir nėra laisvų kambarių. Pasiūlymas iš jų pagyventi šalia kitam pastate, kuris kažin ar vos 1* turi. Deja mūsų didelės grupės išguit jiem nepavyko, bet kambarius gavom tik apie 3 valanda. Paskui kasdien matėm tuos kurie patikėjo kad eina į kitą pastatą tik keliom dienom, bet atgal gryžt tai jiem ir neteko. Jei kas važiuosit neapsigaukit čia tik jų triukas, kad sutaupyt kambarių vokiečiam. O šiaip tai kambariai tvarkingi, o tvarką juose prižiūri pats. Maistas ne koks, per dieną skiriasi tik keli patiekalai, o visi kiti tie patys tik kitaip pateikti. Pačiam viešbutį tvarkos išvis nerasta, tai koks šuo laksto, tai kačiukas..Gerą ispudį paliko tik virtuvės personalas kuris visad besišypsantis ir tvarkingas. Nesiūlyčiau niekm ten važiuot, nebent visą laiką praleisit keliaudami.

Sida 2008-08-24

Įvertinkite maitinimą*: 3
Įvertinkite personalą*: 2

Jūsų komentarai*: Apsistojus čia buvau 2008 rugpjūtį. Kambarys tik atėjus buvo "sutvarkytas". Lova paklota, rankšluosciai švarūs, bet ant žemės popierėlis koks, adatą radau... ant lovos galo kramtomoji guma priklijuota.. Užklotas suplyšęs...Pirmas įspūdis tragiškas. Nepaisant to, vietos labai mažai, didžiausia dalis - lova. Kambarys pirmame aukšte, vaizdas atsiveria į sieną, kuri yra už poros metrų...ne kartą buvo dingusi elektra, o be jos - nei kondicionieriaus, nei vandens. Personalas iš pradžiu lyg draugiškas, o vėliau net įkyrus. Tai kokiu vandeniu apipila, tai į baseiną įstumia, prie paneliū kabinėjasi... čia jų juokai tokie. Nieko malonaus. Kambarių niekas galima sakyt netvarko. Kambarinę teko matyt tik kartą - atnešė tualetinio popieriaus. Nei kas rankšluosčius keitė, nei patalynę...Kadangi nesam labai išrankūs, tai atgyvenom kažkaip savaitėlę, bet grįžt irgi ne itin norėčiau...

Nascius 2009-09-19

Įvertinkite kambarį*: 1
Įvertinkite teritoriją*: 2
Įvertinkite maitinimą*: 1
Įvertinkite personalą*: 2

Jūsų komentarai*: Ka tik grizome is sauletosios Turkijos. Aisku su nuotykiais :), o jie prasidejo vos atvaziavome i si viesbuti :). Daveme administracijai 20$, kad duotu gera kambary-t.y. ne rusy (nes jau girdejome, kad ten baisu). Teko truputi palaukti, kol visus apgyvendino ir kliuvo mums treciame aukste 313 kambarys. Is pirmo zvilgsnio, nieko-gyventi galima. Pasidejome daiktus ir nuejome pietauti (pries tai isijungeme kondicionieriu, nes labai jau karsta buvo kambary). Restoranas tragiskas, keli stalai, poilsiautojai laukia kol atsilaisvins kiti, kad galetu prisesti pavalgyti. Mums atsilaisvino staliukas prie baro, su labai "grazia" i kiemo puse aplinka (tvora, ant jos sukabinti darbuotoju drabuziai, siukslynas visur-siaubo kambarys (taip mes praminem)). Nuotaika nekokia ir ziurint i bara buvo ir sliaudziojancius padavejus su Preslio sukuosenom :). Grizom po vakarienes (maistas tragiskas, ypac ivairios misraines), ant mano lovos pilna vandens-kondicionierius varva, kambarys prasmirdes pelesiais. Siaube-sakome su drauge:mes cia negyvensime! Pakvietem gide ir pareikalavome, kad pakeistu mums viesbuti (siuleme ir primoketi). Tai pasiule mums Kami viesbuti (pasirodo tas pats savininkas abieju viesbuciu yra). Tai patikekit, jei pats direktorius mums cimodanus iki viesbucio nunese ir dar doleri gavome, tai tikrai imanoma su jais susitarti, jei labai supykstama :))). Na, o ten jau buvo gerai: kambariai dideli, kondicionieriai veikia, maistas neblogas, bent eiles pavalgyti nera :) (aisku, kad mus apgyvendino naujame Kami pastate, nes yra ir senas). Tai sakau,jei lietuvaiciai busite rystingi viska imanoma sutvarkyti ;)